Telerad - centrale telefoniczne
Strona głównaO nasProduktyUsługikontakt
Alcatel
Slican
Platan
Karel
Telesis
Siemens
Alcatel


Alcatel Lucent Omni PCX Enterprise, to jeden z flagowych produktów tego producenta. Zawartość programowa jest na bieżąco rozwijana zgodnie z trendami na rynku usług telekomunikacyjnych.Linia serwerów komunikacyjnych Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise jest adresowana do większych firm i instytucji, o rozbudowanej strukturze. Pojedyncza jednostka o bardzo dużej niezawodności dzięki możliwości pracy wieloprocesorowej ( w przypadku awarii jednego procesora jego funkcję automatycznie przejmuje drugi - proces ten jest nie zauważalny dla użytkownika ) może obsłużyć od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu tysięcy użytkowników. Serwer realizuje ponad 500 funkcji telefonicznych będących rezultatem przeanalizowania wieloletnich doświadczeń Alcatela-Lucenta z eksploatacji systemów telefonicznych. Stanowi uniwersalną platformę do uruchamiania wielu aplikacji - m.in. softphones, ujednoliconych systemów komunikacji czy centrów telefonicznych/kontaktów (call/contact center), a obsługa większości protokołów, standardów i otwarte interfejsy oprogramowania czynią go prostym w integracji z już istniejącymi zasobami. Oferowane rozwiązanie jest bardzo elastyczne. Doskonale sprawdza się zarówno do wdrożenia w firmach, gdzie preferowane są rozwiązania IP, jak i TDM oraz konfiguracje mieszane TDM/IP.


 Alcatel-Lucent OmniPCX Office zaprojektowano z myślą o małych i średnich firmach, które poprzez integrację w jednym urządzeniu wielu elementów infrastruktury IT, takich jak przełącznik, firewall, serwery: proxy, plików czy intranetowy, chciałyby uprościć sieć i jej utrzymanie, a zarazem ułatwić integrację telefonii z zasobami IT. Urządzenie ma modułową budowę, co umożliwia podłączanie kart o zróżnicowanej konfiguracji portów i interfejsów, w zależności od potrzeb. Dzięki szerokiemu wachlarzowi obsługiwanych interfejsów WAN (w tym linii dzierżawionych, ISDN, ADSL i E1) dobrze nadają się zarówno do obsługi jedno-, jak i wielodziałowych firm.

Oba serwery mogą korzystać z systemu zarządzania OmniVista 4760 obsługującego zarówno ruch IP, jak i TDM oraz oferującego dodatkowo funkcjonalny moduł bilingowy, ogólno firmową książkę telefoniczną z wybieraniem abonentów wg nazwiska z każdego telefonu, rozbudowane narzędzia do analizy ruchu w całym systemie czy wielopoziomowy system obsługi alarmów połączony z wierną, graficzną wizualizacją topologii całej sieci.



 
Strona głównaO nasProduktyUsługikontakt